Nová krev pro Fusion way

Ahojda,

určitě jste si všimli, že Fusion way posledního půl roku nepřidávala příspěvky, to ale neznamená, že jsme na ničem nepracovali. Tým Fusion way má nové členy a je zpět s novými nápady. Ráda bych vám tímto příspěvkem představila novou tvář a autora našich inovativních nápadů.

„Ahoj jsem Juan, je mi  17 let. O streetwear a celkově módu se zajímám už dlouho,ale poslední rok jsem do toho více položený. Vždy mě bavilo nosit věci, které na mě vypadají dobře. Rád prezentuji sám sebe na veřejnosti ve stylu, který mi opravdu sedene. Nejvíc mě na tom baví asi to, že v oblékání se meze nekladou, je to neuvěřitelná svoboda kombinovat si věci podle svého i když už se jich spousta „nenosí“. Nepotřebuji značky, abych vypadal dobře, rád volím zlatou střední cestu, která mi dodává pocit, že můj styl je opravdu můj! Těšte se na nové příspěvky 🙂 s pozdravem Juan!“

16145219_1420960844612431_412032145_o


Hello everyone,

surely you have noticed that Fusion way did not added any contributions. It does not mean that we are not working. The team of Fusion way has new members and is back with new ideas. I’d like to show you in this Contribution the new face of FW, he is author of our innovative ideas.

„Hey my name is Juan
I am interested in streetwear and in fashion in general for a long time,but It is a year since I’ve got really Into it.
I always enjoyed wearing clothes that look good on me. I like to present my self in public with style that is on point👆🏻 the part i enjoy the most about street-fashion is that there are no rules at all Just incredible freedom,combine everything in the way I want it ,Even if alot alot aren’t really „popular“
I do not need brands to look good,i like to go the way that gives me a feeling that my style is acttualy really MINE and It is original. Look forward for up coming posts
Juan!“

Zanechat Odpověď

